110214 - San Valentin

Direkt vi kom ut på gatan idag så hörde vi "Hellooo, hello! San valentin!" och förstod efter ett tag att det är ju alla hjärtans dag!! Hihi. Första dagen på jobbet idag då. Var helt okej. Massa information och lite säljsnack och sånt. Som att uppleva en handelslektion igen. Imorgon ska vi ordna massa nödvändigheter, olika nummer och sånt till jobbet. Så då blir det väl att knalla en del som vanligt då :p Huh. Stackars gamla ben. Haha. Då kommer lite pics!


En av alla kartor!


Igår var vi vid en sedvärdhet. Jaa, vad kan den ha hetat? No sé. Men fint var det! Haha.


Fan vad grön bilden var såg jag nu, men äh.


Idag köpte jag en söt tröja och ett par skor för cirkus... 350kr totalt. Bra eller? Heh.


Haha som ni ser är kylskåpet hyffsat kallt. Imorse hade vi isbitar i vattnet. Dagen till ära lyxade vi till det med sjukt god mat!! Mums. Kycklingfilé (tunna som lövbiff typ!), bbqsås, ris, sallad köpt på grönsaks-/fruktmarknad och en nybakt baguette på det ;)


Och den här är till alla (eller dom flesta av) er där hemma! Jag saknar er!


SAN VALENTIN på stranden! Det är så myyys!!


Och så saknar jag dig också... Massor. Puss.

Imorgon ringer klockan när då? Typ 6? Gah.


Kommentarer
Postat av: H

du måste berätta vad ni jobbar med? :)

2011-02-15 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0