110212 - Barcelona nightlife

Igår gick vi ut. Mötte först upp Maja och Linn och så gick vi på en shotbar. Fanns hur många som helst att välja mellan, gah. Vet inte hur många? 100? 200? Att alla kostade 2 euro var ju också helt okej ;) Sen drog vi till Milk, en mysig bar. Där köpte vi goda drinkar för 5 euro. Så bar det av till shotbaren igen, och så slutade vi på en tredje bar, haha. Eller nej, vi slutade inte. Vi gick till Maja och Linns mysiga lägenhet och drack vin och åt god mat :D Kom hem 06.30 imorse. Ifall någon vill antecka så har jag gått på en toa igår utan lås, med typ 2dm öppen skjutdörr, ingen toaring och en kackerlacka på väggen brevid mig. SÅ ATT...


Linn, Maja, Karin och jag på den sista baren.


Haha, alltid eld. Där står våra nippleshottar ;)


Och så apelsinshottarna! Woho.

Idag är väl planen att kanske gå på stan. Vill shoppa!! Sen ikväll ska vi väl ut igen tror jag. Det jobbiga här är att man vill se allt på en dag! Haha. Stressad 24/7. Men såäre. Och ja, vi har sol idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanns aldrig lås på toaletterna i Madrid :P Och toalettring var också sällsynt så tror du får vänja dig ;)

2011-02-12 @ 16:18:21
URL: http://idaahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0