110209 - sötnos

En gång satt min familj i en bil på väg för att se på en kattunge. Han sprang runt med sina syskon och busade med en lampa där massa låtsasfiskar simmade. Min syster fyllde år så han kom att bo hos oss. Han var så liten och gullig!

Ett tag där efter kom hon hem med en vit/svart liten kattunge. Han var inte så liten dock (många råttor i den magen.. haha), men han var så himla söt. Den här kissen hade en lite värre historia bakom sig så han var självklart välkommen till vårat hem ♥ Hur det gick med två hankatter tillsammans är ju en annan fråga, haha

Sen flyttade hon hemifrån, och då kom även den tredje kissen. Och hon har fått leka modell ikväll. Hon är liten för sin ålder och lite som en kattunge i sättet. Men dom är så tusans söta allihopa och jag älskar dom sååååå mycket! ♥ Mina små hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0