110208

Dagen i bilder.


Jag tog kameran med mig och hoppade in i bilen för att styra kosan hem mot la familia i norr. Heh. Strålande solsken var det! Lovely.


När jag kom hem åkte jag till sis med hon och lillan en sväng. Där var det nytapetserad fondvägg. Superfint! ♥ Och på hyllan stod små söta trädockor som hon målat om. Aw.


Sen tog vi kamerorna och stjärtlappen så vi alla kunde få ha lite kul, haha. Solen tog jag med mig hit också ;)



Sen var det dags för middag med hela familjen. Jättegott! ♥

Ikväll har jag varit på en avslutning med lilla hjärtat. Enda bruden var hon, bland alla småkillar, haha. Alla var så himla duktiga och fick varsitt pris. 

På precis 24 timmar går planet till Stockholm!




Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Ha det så bra i Barcelona! Kram

2011-02-08 @ 21:04:20
Postat av: syrran

snyggt. var lika flitig med kameran i spanien :D vi vill se din vardag <3, funderar fasiken också på o dra igång bloggandet igen. när du kommer hem kör vi våra fotorundor! saknar dig redan

2011-02-10 @ 16:52:58
Postat av: Kristina

Fina bilder! :)

2011-02-10 @ 18:00:38
URL: http://kristinaochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0