110207

Idag kom han. Eller hon. Eller den, är väl mest normalt. Min kära kamera. Jag blev så tusans glad! Har fotat hela dagen. Har också hunnit med att packa klart. Tror jag. Nästan. Bara lite kläder som ska tvättas imorgon. Kanske packa upp lite också. Blir ju alltid så sjukt mycket onödigt av någon anledning... Heh.


Ikväll var jag och Olle och köpte oss en flurry like the good old days och sen drog vi ut en sväng och fotade. Sen sa vi hejdå... Behöver nog inte skriva mer. Åh, fan vad det är tråkigt att lämna alla fina här hemma! Skulle vilja ta med er allihop och bara åka överallt tillsammans med er. Vill ju inte lämna er egentligen. Iallafall, så fick jag något som jag verkligen velat ha men aldrig köpt..




Seee så fin den är. Rosa och allt. Så himla snällt! ♥


Har försökt installera psp xi hela dagen tyyyp, men det går inte av någon anledning. BLÖ! Får väl göra som alla andra och gå över till photoshop. Hur jag nu ska klara det är ju en annan fråga. Har iallafall massvis med bilder på lager!! ;)


Ah, vet förresten inte om jag sagt det tidigare.. Men på cirkus 36 timmar är jag i Barcelona ;) Är det coolt eller coolt? Solen väntar på oss där också. Ja, det är ju prima skinka!

Gonatt mina vänner. Dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0