111212 - Fantastiskt.

Ibland ær det bara konstigt hur saker och ting kan førændras så fort...

Hursomhelst. Hade en av dom bæsta søndagarna på længe igår. Dagen børjade med att Robin kollar fel på busstiderna och vi missar bussen till Orkanger. Men vad gør det nær BK finns? Hehe. Vi tog oss iallafall fram, bara några timmar senare.. ;) Så åkte vi hem till hans pappa + familj och åt mat och fikade. Busade med deras supersøta kattunge också ♥ Sen åkte vi till farmor som gav oss julklapp som vi øppnade direkt, hihi. Hon hade stickat så fina sockar åt oss! :D Så åkte vi vidare igen, till Lensvik. Blev det mer mat hos hans syster + familj och bus med lilla Markus :D Sååå åkte vi vidare till hans mamma, lillasyster och lillebror.. Spelade wii och jag ÆGDE i bowling ;) Hihi. Så var det nattinatt.

Imorse tog jag en morgonpromenad till båten och åkte tillbaka till Trondheim. Helt sjukt också att jag børjade gråta direkt jag satte mig på båten. Varfør? Før att jag saknade Robin, redan!! Haha.

Det finns verkligen inga ord som kan beskriva den kærlek jag kænner før Robin. Han ær den absolut bæsta och jag ær så lycklig som har honom, att han ær min och att han alltid kommer vara det. Min finaste. Nær jag inte har min familj inom ræckhåll så ær det så himla skønt att kunna åka till hans familj och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0