111201 - Första december

Mycet har hänt. Robin har mött min familj och min släkt på mammas sida. Moster begravning var fin, precis som hon hade velat ha den. Fattar fortfarande inte att hon är borta, gå verkligen inte en dag utan att jag tänker på hur hon har det...

Igår var jag hos barnmorskan på första besöket. Var inget speciellt. Urinprov, information och massa böcker. Det är så kul att följa med och se hur barnet utveckla där inne! Mycket som händer, och till slut kommer det ut en bebis som jag och Robin sen ska uppfostra till en underbar människa ♥
Bräcke, skitställe.
Fina Överkalix. Lite vinter var det iallafall.
Och så blev det mörkt på en gång...
HAHA härlig bild. Mina favoriter ♥
Första advents-frukost!
Mys med grillad korv osv ute i en stuga.
Världens finaste!!
Julskyltning!
Kom tillbaka till Trondheim och gick på Choco Boco med  Isabel ♥
På Solsiden var det mys!
Så gick vi till NB58, vårat gamla kollektiv, och hälsade på. Mys!!
Nu är det jobb som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0