110815 - Sista kvällen

Igår åkte jag till stugan med mamma och pappa. Där var Issa med familj, och så min andra farbror och hans familj.

Jag och Issa tog en promenad till stranden. Här har man gått måååånga gånger...



Där var de lungt som vanligt ;)


Så kom en ren och gick mot oss men "ääh den kommer inte gå mot oss, den är ju rädd för oss...".



Men då fick vi svälja våra ord för den kom MOT oss så vi drog! Hahaah.





Såååå fint.


Sundet.


Fisketur ;D



Glad tjej utan fisk..


Så blev det grillat och sen fika, som vanligt!




Sen sa jag hejdå åt familjen för den här gången ♥ Börjar bli en vana så gick fint. Då drog jag direkt till Olle och vi pysslade på. Hämtade lite möbler och saker från min lägenhet och fikade innan det var läggdags :) Idag har jag bara tvättat, städat, packat och och lagat en sjukt god middag. Kan ha varit det godaste jag någonsin lagat :D På tal om packningen ja... Sjukt jobbigt att packa ner vinterkläder i AUGUSTI!!!




Vissa hade det bra till middag;D



Och till slut blev det såhär fint när vi blev färdiga :D


Och jag har äntligen köpt nytt läppstift eftersom jag glömde mitt i Bergen, buhu.




Så nu är allt tipptopp och jag är så nöjd och glad som jag kan vara ♥ Det enda jobbiga för tillfället är väl att framtiden är lite luddig. Men jaja, det får bli en annan femma. Det är ju några månader kvar innan det är dags att bestämma sig... Nu ska jag gå och möta Maja, Karin och LH som har kommit till Luleå. Fika och mys blir det. Och eftersom att jag har bosatt mig i stan nu dessa dagar så antar jag att det blir filmmys ikväll... Och om jag får min vilja genom så kanske det blir en promenad ;)

Imorgonbitti går flyget till Stockholm, och Oslo, och slutligen Trondheim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0