220811 - En helg som var över

Direkt planet landade i Trondheim efter semestern så var allt som vanligt igen. Flygbussen hem och sen myspys med bästa tjejerna ♥

I torsdags var det Gatefest som vi längtat till så mycket och länge!! Nästan lite före för mycket... Jag tappade alla jag var med utom Lill, vi drog på Crash och där tappade jag bort henne också. Drog hem från byen kl 00!! Sen mådde jag piss hela natten, men sån går det när man är övertaggad.


Ida hade kul medans hon fixade sig ;)


Isabel och jag var glada.


Madde visa upp sina muskler ;)


Och vi kooooste oss massa i soffan!


Sen började det gå utför.....


Lill var pepp ;D


Ja, fredag tänkte vi att... Ja, det är ju fredag! Planen var att spela kubb, men man kan inte gå genom en låst dörr och vi hade ingen nyckel till förrådet för den hade Isabel fått med sig på jobb, hähä, så blev inge kubb nej... Blev istället bara kos i soffan ;D


HIHI!!


Spelade bussen med Idas fina kort, hah. Så går det när man inte hittar den vanliga kortleken!!


Sen fick man cykeltaxi till Circus och så efter ett par timmar bar det av hemåt. Somnade sött på soffan ♥


Lördag drog jag på jobb, kom hem sent, fixade mig och så kom det massa folk hit på vors. Det var gött!


Vors



MAN DOWN!





Hehehehe


Magnus Uggla svängde förbi också.

Igår var det söndag och då blev det inte mycket gjort. Jag och Madde drog på Choco boco i vanlig ordning, men den här gången lyxade vi till det med nachos och cola, OCH en latte ;) Måndag idag då. Lägenheten har sett bättre ut, men nu börjar det iallafall ta sig. Har städat köket och garderoben som såg förjävlig ut så... Ja. Nu ska jag göra mig redo för JOBB :D


Kaoooooooos


FÄÄÄÄÄRDIG :D


Jaja, sjukt kul och koselig helg iallafall!! :D  Pöss.


Kommentarer
Postat av: Issos

Åh kjære, nå er det virkelig rent og pent, elsker deg! Kom hjem fra jobb nå, trenger kvalitetstid :)

2011-08-22 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0