110827 - Myshelg

Då var det lördag igen. Har jobbat alla dagar denna vecka, men det är väl därför jag är här? För att jobba. En dag var jag på jobb 14 timmar, då var jag hyffsat trött. Men som sagt var, jobba är bäst, även om det är tungt när klockan ringer och man helst bara vill ligga och mysa....! Nu blir det ledigt imorgon, och sen jobb 13-14 dagar i rad.
Igår var det fredag och då brukar det ju som regel vara fest hos oss, men inte igår. Nu har vi tänkt ha en nykter helg så istället blev det tacos och film och en massa mys ♥ Hann med en nattur också, och jaaa, inte vill man vistas ute ensam på natten här, fyfan.
Inte sovit många timmar inatt, men dom timmar jag sov var bäst ;D Så nu ska jag koka mig gröt till frulle och sen dra och avverka några timmar på IKEA.
Först hade jag hemlängtan där ett litet tag. Eller det har jag väl alltid litegrann, men... Den här lägenheten hyr vi till 21 november, och sen måste vi hitta en ny. Över jul ska jag iallafal vara hemma, men sen då? Antar att jag åker tillbaka hit. Finns ingenting negativt med att vara här, precis som jag vill ha det ♥ Men ni där hemma får GÄRNA komma och hälsa på iallafall...!!
Finaste Trondheim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0