110813 - Forever, and ever...

Igår drog jag, Karin och Linnea till Maja som fyller 21 år imorgon. Där grillade vi, drack vin och åt kladdkaka precis som förr i tiden ;) Det som är så sjukt underbart med dessa tjejer är att varje gång vi ses så är det som att tiden har stått stilla. Även om vi inte ses på flera månader, som det tyvärr är just nu, så är allt precis lika bra och skoj! Loveyougrrrls ♥
Idag har jag hunnit med massor.
Sik, potatis och tunnbröd ♥
Sen fick jag för mig att jag skulle köpa två trisslotter för jag kände på mig att jag skulle vinna. Men vann jag? Nej. Jaja, lotterna var ju ROSA iallafall :D
Sen drog vi till stugan och lekte :D
Sis hade bakat bröd dagen till ära ;) Grymt gott.
Och jag åt kräftor för första gången i mitt liv och tyckte det var GOTT!! :D
Jodå, nog är man hemma i Norrland alltid..
Spelade kubb i sanden. Mitt lag förlorade, två gånger.
Hittade en söt liten groda :D
Drog till moster och fikade bulla ♥
Sen åkte hela familjen ut och fotade solnedgången :D
Och månen lyste på andra sidan.
Nu är det sleepover som gäller! Imorgon drar jag till stugan med alla, och sen kommer även Issa & Co dit. Blir mys! Sen drar jag mot Luleå och hänger med Olle, det blir nice. Gonatt då, en sista gång från Ökx, för den här gången ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0