110811 - Home is where your heart is

Igår skulle vi alltså ta flygbussen till Vaernes, jag och Isabel. Jaha, då vaknar vi 15 minuter före den går. HAHA! Upp och hoppa, risig som fan, springa till bussen i spöregnet... Men vi hann! Så blev det maxmat på Arlanda, standard ;) Sen flyga hem till kära Luleå. Där var jag ensam i 1-2 timmar och sen fick jag nog. Då drog jag till Olle så lagade vi en sjukt god middag, såg på TV, myste, bakade bröd och fikade :D Sjuuukt bra kväll. Sen somnade vi och idag har jag inte hunnit göra så mycket. Ska snart ta en promenad till min lilla lägenhet och sen ska jag åka hem till resten en sväng :) Fan vad det är skönt att vara hemma. Som jag sa till Olle igår så känns det som två olika liv... Ingenting är likt det andra. Det jobbiga är väl att jag älskar båda ställena och mina liv där, så är kluven i tusen bitar. Hjärtat mitt vill vara på båda platserna samtidigt. Varför är det inte möjligt??


Nybakt bröd, te och fotboll ;D



Nystädat och fint ;)

Sååååå nu drar jag mig ut i regnet och kylan. Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0