110809 - Storstädning!

Igårkväll blev det kubb, Sverige mot Norge som vanligt och förlust som vanligt. Vi är alltid sjukt bra i början, men sen går det... Sämre. Men nästa gång då jävlar! Sen tog vi cyklarna i sommarnatten, drog till Choco Boco och drack latte och åt muffins tills det blev natt ♥






Idag är jag ledig så har storstädat hela köket/vardagsrummet. Så rent som det är nu har det nog aldrig varit, utan att överdriva. Fiiifan. Trodde jag hade lagt upp bilder på lägenheten, men tydligen inte... Så jag slänger upp några pics på köket/vardagsrummet ;D


Före....


Före...



Och efter!! :D


Vårat fina kök ♥






Nu ska jag ta tag i rummet, huuuuujj. Sen ska jag dra med Isabel och träna och efter det ska Madde färga mitt hår! :D Så är det bara att gå i källarn och hämta upp resväskan för på onsdag bär det av hem till Sverige en sväng... Jobbar imorgon så måste packa ikväll. Den här gången ska jag klara under 20 kg ;)




Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad fin er lägenhet är! Jag har ingen aning om var du är i världen eller vad du gör - bor du i Norge? Vi måste prata snart!! Pusss

2011-08-15 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0