110807 - I mitt hjärta

Hejhopp.

Onsdag var vi ute på byen. Det var ju helt ok! Torsdag var vi ute på byen, det var mer än ok.

På fredag bestämde vi oss för att dra till Korsvika och mysa, och så blev det. Precis som Ida sa att hon hade tänkt när hon gått och lagt sig den kvällen så är det helt sjukt hur bra vi har det här med varandra. Det är helt omöjligt att ha en tråkig stund med dessa tjejer alltså. Ni är BÄST!








Igår var det fest med IKEA-gänget m.fl. Det var helt sjukt kul! Jag och Ida drog till festfixaren på Solsiden och där blev det kalas. Sen blev det Downtown i vanlig ordning och där fick jag ett glas med godis i vanlig ordning ;) Hihi.


Mina babes!


Nu har svenska flaggorna åkt fram...

Ida tog med sig cykelpumpen på fest...

Så fina! Mads och Vilde :)

Ola, jag, Ida och Anna :)


Sjukt fin utsikt mot Rockheim.




Jag och Andrea :)



Ida och festen!








Det var en del av allt. Ikväll blir det nog kubb :) YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0