110803 - En semester

Då slänger jag upp bilderna från semestern i Östersund!

Först var vi på zoo! Har sjukt många bilder därifrån, men här kommer några.


Världens giftigaste djur, ooh



























Sen drog vi på Jamtli :)
























Sen bar det av hemåt till Norra Sverige efter några härliga dagar i Östersund!









Det var en del från min semester i Sverige! Nu sitter jag i solen på balkongen (med halva kroppen täckt av kläder eftersom jag inte får sola på ett år......!!!). Ska börja städa upp lite här hemma och sen ska jag möta Ida så ska vi dra och träna. Senare blir det kubb och så får vi tydligen Sverigebesök. Jag är ledig imorgon så den stora frågan är väl vad jag ska fördriva kvällen med? Haha. Kanske gå på nåt mysigt café med Isabel eftersom hon också har ledigt imorgon!! :) På en vecka är jag hemma i Sverige igen i några dagar, det är ju bara sjukt! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0