110429 - Arbetslös?!

Idag var det sista dagen på mitt jobb. The Studio. Buhu. Var faktiskt lite tråkigt, kommer sakna några där :( Men men. Sen var det after work efter jobbet ochhejbara... Nää, men någon öl blev det, sen tog jag en sista promenad hem i det fina vädret. Ikväll ska jag ut med två av tjejerna som bor här och några tjejer till. Blir kuligt, även om jag är trött som ett djur. Men måste ta vara på tiden här, vila kan jag göra sen! Egentligen hade jag ju bara velat åka med Olle på Max och käka en flurry, eller vara med Issa och ligga på soffan hos henne och äta godis ♥ Men men, som sagt var. Tre veckor kvar. Saknar er allihopa massor, ni anar inte. Och ännu mer när jag vet att jag kommer se er på några dagar!! KÄRLEK.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du hade jättegärna fått ligga på våran (nya) soffa och äta godis med miiiig. Men snart kommer du hem! :)

2011-04-30 @ 01:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0