110427 - Always where I need to be

Påskhelgen har varit och farit. Träffat nya människor, varit ute osv. Mysig påsk, men inte ett dugg påskig :( Saknar er där hemma!! I måndags var vi ut och träffade då några härliga killar från England som bor här på en båt i några dagar. Så sjukt mys med en båt!! Jag ska verkligen ha en när jag blir stor. Hih. Igår var vi på sushimiddag på CDLC och det var grymt gott. Sushi, vårrullar, grillspett osv. Mums. Och cava + vin. Allt gratis, heh. Kändes som att turen var på min sida igår eftersom jag och Denice först mitt i allt blev bjudna på drink av han som jobbade på klubben, sen kom en random kille och frågade om vi ville komma med till VIP och där var det massa svenskar som bjöd på drinkar. Sen när CDLC stängde så for vi två vidare till Opium men där hade listan slutat gälla så vi försökte komma på en plan att komma in gratis, och mitt under våran planering kommer dom engelska killarna ;D Vakten hjälper oss att smida planerna, haha!! Men sen efter våran lilla promenad så träffar vi på en kille vi mött ett tag innan, och vem är han då? Jo, en kille som kan ta in oss utan några problem :D Väl inne spelar dom bästa låten som nu mera är min och Denice låt!! Haha! Sen så dansar vi fram till morgontimmarna på Opium med grymt härligt sällskap. Efter det drar vi till båten allihopa och det var nog en av dom roligaste stunderna ever! Vill inte träffa så galet härliga och roliga människor som man sen aldrig mer kommer se... Det suger!! :( Imorgon drar dom hem. Ikväll skulle vi kanske dra till stranden och hänga några stycken, men jag är alldeles för trött så vetefan om jag orkar. Men en promenad hade väl kanske inte skadat så man blir lite människa igen :)

Två pix från en kvällspromenad tidigare i veckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0