110425 - Då var påsken slut

Känns som att den här ledigheten har varit lång!! Haha. I fredags var vi först hos oss 10-15 pers, och sen drog vi till Opium. Var död i lördags och det var även då min kära dator (eller laddare) också bestämde sig för att lägga av. Så datorlös har jag varit tills nu. Har suttit och pillat på laddaren och varit ARG men nu har jag hittat ett läge då den fungerar så nu ska det inte vara några problem ifall jag bara sitter i tv-rummet i en speciell position, haha. Iallafall sov jag 16,5 timme natten till söndag så gissa om jag var utvilad?! HAHA. Skönt var det. Igår så drog vi till parken och hängde där ett tag i den icke-befintliga solen, och sen så på kvällen så kom några hit till oss och sen drog vi till... Opium, haha. Där var det helt okey, och ca. 90% av det manliga könet. Jävlar alltså. Haha. Sen så blev det båtfest inatt och det var så galet mysigt!! Andra gången jag är på en båtfest och det har varit så otroligt mysigt båda gångerna. När jag blir stor (och rik, eller gifter mig rikt) så ska jag också ha en stor och fin båt. Då är ni välkomna! ;) Sen idag har jag inte gjort så mycket. Varit ute med Denice på en promenad ikväll och det var mys! :) Mycket mer än så blir det inte. Nu är det bara jobb tisdag, onsdag, torsdag och fredag. SEN SEMESTER!! 24 dagar kvar i Barcelona. Shit.

Bilder tar jag en annan dag. Kan som sagt var inte röra mig utan att laddaren dras ut, haha. Men då vet ni att jag lever och har det bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0