110422 - Påskelipåsk

Hey och hå. Är det påsk? Känns verkligen ingenstans. Lite trist kan man ju tycka. Blö. Regn ska det vara också typ en vecka framöver, men sen hoppas jag fan på solsken för jag ska ju bli brun innan jag kommer hem!! Nåja, har sovit 14 timmar inatt så är nog lagomt utvilad till kvällens festligheter! Helt kake skjönner ni ;) 27 dagar kvar tills vi drar från Barcelona. Sick!!

Ikväll ska jag vara framme med kameran hela tiden, hähä, för annars blir det inga bilder. Synd bara att jag inte kan ta med den ut men men... Bjussar så länge på bilder från förra påsken då jag var i bästaste Trondheim. Haha, den påsken kommer jag aldrig glömma kan jag lova er. Kreisi.


AK och Ida kom på besök!


Och Issa och jag var taggade... För taggade, haha.


Tog även en tur upp till fjället, mys.


Dock lite jobbigt när vi inte var så planerade och kom dit utan täckbyxor och med bara gummistövlar, hehe.



När jag ändå håller på kan jag ju slänga upp ett gäng bilder från trondis. Här kommer deeet! :D


En av alla husfester. Här var början som ni kanske ser ;) Issa, jag och Eirik!


Dom två coolaste blondinerna på festen.


Och vad är en förfest utan te-lys? Myyys :D


En solig dag i maj. Marinen is the shit! + grillat!!


En kväll på Egon Solsiden som slutade med att jag visade hela min rumpa för ALLA uteserveringarna på HELA solsiden. Så kan det gå när jag och Isabel vill leka lite häst!! HAHA.


Issa och AK! ♥


Myskväll på marinen!


Måsbejbisen som bodde på vårat tak :D


Hahah, tro det eller ej så saknar jag att komma ut till köket och se det här!


JOS! ♥



Där är vi snart igen kära kusse! ♥


Ha en trevlig lånfredad gott folk, så hörs vi! :D PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0