110418 - Soap heaven

Idag efter jobbet svidade jag och kakan om till bikini och la oss i Ciutadellaparken med några svenska tjejer och pressade. Men det blåste kalla vindar och vi var så hungriga så efter en timme fick vi nog och gick hem. Har precis duschat med mina älskade tvålar. Eller en av dom iallafall, haha.


Köpte vanilj, jordgubb och melon. Alla luktar helt galet gott, ni anar inte! Måste köpa choklad och någon mer innan jag åker hem. 4 euro för en tvål. Någon som vill ha en present förrutom sis? ;)

Jag hade inte med kameran sist vi var där, men här har jag tagit några bilder från google. Här är utsidan av fabriken.

Utsidan. Så mys!



Här är några av tvålarna man kan välja bland. Tror ni vi var länge här inne? Haha.

Fábrica de Jabones Hnos. Sabater Barcelona 390719
Kassan och övervåningen. Är det fabriken eller? Vet inte, haha.

Men nu är det 7 arbetsdagar kvar, sen är det semester! Då ska jag ha med mig kameran vart jag än går. Typ. Då ska ni få se på bilder! Nu är det dags för big brother och kanske lite te och skorpor. Ikväll eller imorgon ska vi boka biljetten hem också! Där blir jag ca. 10 dagar för att sen dra vidare och casha in. Ser mycket ljust ut på jobbfronten också i grannlandet, och det gillas såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Issos

Men att det gillas ja! Jag vill jättegärna ha en :D Ring mig imorrn om du kan, kram

2011-04-19 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0