110414 - Vi gör det vi är bäst på

Tjena snyggingar.

Idag gick vi hem från jobbet. Är ändå en bra bit. Tar ca. en timme hem till oss, meeen.. Vi gjorde dock ett stopp eller två när vi kom in till centrum... Heh. Men här ska jag visa er vad jag fick för 39,8 euro = 372 SEK.



Supersött linne. Broderat där på framsidan.



Söt broderad väst från H&M som säkert alla redan vet. Gaah vad den är fin!! ♥



Skor från Lefties, som är en outlet shop för Zara.


Sen kände vi att det var dags att ta tag i saken och STÄDA! Iallafall lite ytligt så det går att gå omkring utan att dra med sig 50 tussar under tofflorna. Så yes, vi gjorde det. Varning nu för er som är känsliga... Haha!!


Tadaaaa, har bara SOPAT litegrann.

Ikväll blir det bara lite big brother och nada mas. Har 9 arbetsdagar kvar och sen börjar semestern! Haha sjuka vi är som säger upp oss och bara glassar. Men jag lovar att jag kommer jobba som ett djur så det räcker och blir över i sommar, i höst and for the rest of my life. Heh. Vi är sååå värda en riktig semester, och sen så hoppas vi på sol under hela maj ;)

Pussis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0