110410 - Söndag

Huhuhuhuhuh. I fredags på kvällen så kom några tjejer hit. Det var jag, Karin, Denice, en tjej som precis har flyttat in i ett annat rum här, två av tjejerna som bodde där vi sov i tv-rummet, en tjej som flyttade i lördags och hennes kompis. Ja, vi var några stycken. Bara svenskar och en norska, haha. Var jättemys, kul att lära känna nytt trevligt folk :) Sen drog vi till Opium och resten kan vi låta vara osagt, haha. Hujj. När solen gått upp (07.30) kände jag och Karin att det var dags att röra sig hemåt. Sen drog vi på stranden fyra timmar senare och stekte med Denice.

Igår var det lördag. Vi gick till en bar med den norska tjejen och två av hennes vänner från Norge. 5 euro för två stycken vodka + redbull. Det blev fem stycken. Sen blev det Shôko, mera vodka + redbull och sen blablabla så lämnar vi det också. Hah.



Idag mår jag verkligen PISS men hade varit trevligt med en tur på stranden. Är dock alldeles för varmt för mig, haha. Vill kunna bada! Men direkt tatueringen har läkt så ska jag plaska i vattnet som en liten fisk.

Vaaaale, nu ska jag vila lite och fundera. Heh.


Kommentarer
Postat av: eva

hej! vad kul att ni trivs så bra men vi längtar tills ni kommer hem

2011-04-10 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0