110408 - SITGES!

Lätt bästa dagen sen jag kom hit! Haha. Tog tåget till Sitges med Karin, Åsa, Carro och Elin. Där köpte vi massa gott och la oss på stranden. Blev sjukt varmt under dagen och har smort in mig typ 15 gånger under tiden jag låg där så faktiskt har jag inte fått någon röd färg!! YEY! Haha. Kanske kan smörja mig bara 10 gånger nästa gång. Imorgon ;) Efter 4 timmar kände vi att det var dags att röra sig hemåt. Ska äta middag snart och sen kommer det folk hit till oss och så har vi en mysig förfest här innan vi drar ut på strandklubbarna!



Tog tåget till Sitges. Det tar typ 30-40 minuter. Superfin utsikt hela vägen över öppna fält, stränder och havet!


Så kom vi fram! Sitges är en mindre by (eller det bor ca. 20-30000 pers där har jag hört, haha) och det känns som att vara ute på landet. Sen så får man en känsla av typ Grekland eftersom det mesta är vitt, och blått.


Framme på stranden. Då kunde man ju tillochmed ha shorts + linne utan att dö. Haha. Carro, Åsa och Elin var först på plats. Annars var det rätt dött där, skönt!


Plockade med mig några fina snäckor till lillan! ♥


Ett tips kan ju vara att inte göra en tatuering precis när sommaren kommer! Då får man gå omkring med socka och inte bada!!


Jaaaag vill också bada!!

Har massvis med bilder från idag men nu ska jag istället torka håret och laga middag! Förresten så har tingeling flyttat ut idag för tydligen var det ingen som kunde ta hand om henne... HALLÅÅÅ vi hade ju kunnat göra det :( Söta lilla kisse som älskade skinka. Yeeeye, ha en fin fredag! Och mamma och pappa - HA DET SUPERBÄST PÅ JERRY WILLIAMS IKVÄLL!! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0