110408 - När allting känns så rätt

En helvetes natt hade vi inatt. Idag efter jobbet gick vi "hem"'. Stannade i två parker, åt gotta och matade duvor i solskenet. Shorts och t-shirt-väder. Inte helt fel. När vi kom hem packade vi fort ihop våra saker, kollade spansk tv och drömde oss bort till våran nya lägenheten. Två timmar senare var vi här! Här kommer bilder på vårat stora rum! Har inte hunnit fota resten av lägenheten, tar det en annan dag.


Min och Karins sovalkov. Mysigt som tusan!


Balkongen. Högt till tak, gamla fina dörrar/fönster, ljust trägolv... Ja ni hör ju.


Enligt dom som bodde här innan så har vi bästa balkongen i området. Tydligen ska det vara riktigt härlig förmiddagssol här!



Gatan ner. Längst borta ser man Montjüic, fast jag fick inte med det på bild.


Packat upp. Syns det? Haha.


Emilia, this is your place ;)


Takrosett. Det gillar du väl siz? ;)


Så blev det kväll på gatan.


Och kanske det bästa av allt. Vi har kyl + frys i rummet!! :D

Nu är jag bara så himla lycklig. Jag älskar området och rummet, lägenheten, allt. Det kommer bli så bra här! Imorgon när jag vaknar ska jag åka till Sitges med ett gäng härliga tjejer, och sen på kvällen ska vi gå ut! :) ♥ Jag och Karin har köpt sangria också som vi måsta inviga balkongen med någon solig dag!!

FÖRRESTEN! Vi fick en katt på köpet. Hon är jättesöt, svart och liten och heter Tingeling. Haha så gulligt!

Pussgonatt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter ut riktigt bra!! Jättefin lägenhet/rum! Ser ut riktigt mysigt! Och vad kul med katten!!! :D

2011-04-08 @ 05:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0