110405 - La habitación

Ännu en härlig sommardag. Men vad gör man då? Jobbar! Har iallafall gått "hem" från jobbet idag för det tog typ bara 25 min. Var till och med varmt med t-shirt!! Det är verkligen sommar här nu. Måste försöka komma ihåg kameran nästa gång. Är så grönt och fint ute! Älskar Barcelona nu när det börjar bli sommar. Hur ska jag kunna åka härifrån?

När vi kom hem så gick vi till Pappa Sven och åt trerätters. Tror ni det var gott? SVAR JA! Pappa Sven är en svensk restaurang med svensk mat. Så himla fräscht och fint var det. Gott också ;) Sen köpte jag starkare solskyddsfaktor + after sun så nu fan ska jag inte bränna mig sådär ordentligt igen, haha.



Här har vi delen utanför toaletten. Tvättstuga. Hit går det bara två gamla dörrar som inte går att stänga så det drar lite kallt om nätterna på oss kan man säga..


Vårat fina rum. Vad tycks? Haha! Helt galet. Nu har Emilia flyttat från oss idag (bara en vecka som tur är, hähä) så nu är det mindre saker än tidigare iallafall.


Som sagt var, lite saker. Den madrassen har Karin haft där på golvet och jag och Emilia har delat på en dubbelmadrass som vi slängt på en bäddsoffa. Jajjemen.

Nu är det bara grymt varmt här!! Håller på dööö. Men klagar inte ;) Hade bara varit nice med ett dopp just nu. Men då är man istället smart och går och gör en tatuering mitt i värmen så man inte får bada på två veckor, haha.

Kan visa er en liten titt på vädret den här veckan!


Sådär. Då vet ni det! På fredag har vi förresten tagit ledigt för då ska vi åka på utflykt 3,5 mil söder om Barcelona. Ska bli niiiice! ♥

Nu ska jag se om jag klarar av att ordna med skatten i Norge via internet. Gah så bökigt. MEEEN LIFE IS GOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0