110404 - Märkt för livet

Hola!

Då har vi flyttat. Var inte kul. Varken att flytta alla saker med taxin, eller att lämna våran underbara lägenhet. Saknar verkligen Sant Miquel. Det var vårat hem!! ♥ Mm, nackdelen med att bosätta sig i andra länder...



Nu bor vi i ett vardagsrum någonstans i Barcelona, haha. Här bor det folk från olika delar av världen, och så vi. Det är kaos eftersom vi lever i våra resväskor. Får knappt plats här inne. Men vi ska inte klaga! Det är helt ok. Igårkväll flyttade jag, Karin och Emilia hit, drog och käkade en pizza, drack en öl och lärde känna varanda ordentligt, haha, innan vi gick hem igen och somnade sött. Idag efter jobbet så var det dags för TATUERING! Haha. Var sjukt nervös. Men det gick så fint! :)


En del av studion.



Karin börjar bli färdig.


Tada! Karins tattoo.


Så var det min tur. Var så skönt att jag somnade. Eller så gjorde det så ont att jag inte ville se. Minns inte.


Snart klart!!


Jag HATAR fötter!! Men här är iallafall en bild på min färdiga tatuering!! :D


Åt tapas idag för första gången. Mumsigt.


Nu är det dags att börja avrunda här på... Ja, vart vi nu bor. Haha. Är iallafall tusans nöjd med dagen och den studion vi var på är grymt bra! Ren, fräsch och så är dom så himla söta och snälla med oss även om dom inte är så superbra på engelska, haha. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0