110403 - Hot hot hot

Igår fick vi alltså se solen, och det syns! HAHA. Bränd och fin tog vi metron till Up & Down som låg långt bort åt fanders. Hann trycka i lite mat, men mådde inte bra. Drack lite goda coctails, lite champagne, och sen kände vi att det var dags att dra hem. Den kvällen kostade alltså två metroresor, vilket blir typ 10-15 kr, haha.



Som tur var så har det mesta röda försvunnit! Hahah. Bara lite på överarmen kvar. Men igår var det verkligen sjukt, som ni ser.  Synd att dom lovat +27 grader på fredag också ;) Så är det när svensken inte har fått se sol på några månader.

Ja, på vägen dit så skulle vi gå in i metron. Vi var fyra tjejer och så kom en man och gick mellan mig och Emilia precis när vi skulle gå in genom dörrarna. Jag märkte ingenting, bara att han gick nära mig, och sen så säger Emilia åt mig att GÅ och puttar bort mannen och han bara går iväg fort. Då var min väska öppen! Tur som fan att jag har både knapp + dragkedja i väskan, så han fick inte tag på nånting. Jävla idioter. Känns som att hela april är ett skämt alltså. Vad händer? 

Nåja. Nu ska jag packa klart och börja städa ur lägenheten ännu en gång. Vi kommer flytta in till ett gäng okända människor i ett par dagar. Kan bli spännande, haha. Sen får vi äntligen en ny lägenhet som är så himla fin ♥ 

Kommentarer
Postat av: Issa

Usch vad tjorvigt det verkar. Haha, det är inte lätt att vara svensk och blek! Men se det positiva i allt - du kommer bli brun sen, ni har världens finaste väder och kommer snart flytta in i den fina lägenheten ;)

2011-04-03 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0