110402 - KAOS OCH BIKINIPREMIÄR!

Fan vad det har hänt grejer sen sist. Vart ska jag börja?...

I torsdags städade vi ur våran nya lägenhet. Hittade bl.a. två kackerlackor där. Ett sms till våran nuvarande hyresvärd författades och frågade ifall han hade någon lägenhet åt oss istället. På kvällen gick jag, Karin och Emilia och mötte upp några andra tjejer så gick vi till Sotavento för paella + free champagne. Ett eller tre glas champagne senare hamnade vi i VIP och ett glas blev fem glas champagne och så nån drink på det. Sen blev det morgon... Hela 1 april måste varit ett skämt från början till slut.

Igår då, så var allt ett skämt. Vi flyttade och flyttade och det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Ja, vilket skämt. Men det löser sig. 
 
För att avsluta en sjukt jobbig 1 april, både psykiskt och fysiskt så gick vi ut vid 00 igår och åt middag på en restaurang. Jag, Karin, Emilia och Denice. Maten kommer på små tallrikar på ett rullband precis brevid bordet, så finns sjukt mycket att välja på! 16 euro inkl. en läskeblask :) Helt ok. Åt sushi, nudlar, ris, grillspett, laxspett, kött osv. Fanns massa olika! Bläckfisk, ostron osv. Men usch nej, haha.


Karin, Emilia och Denice.


Där kommer maten.


Idag var det hett så vi drog på bikinin, köpte en pizzaslize och drog till stranden. Har legat där några timmar, och fan så härligt det var!! ♥ ÄNTLIGEN! Hade jag inte varit förkyld så hade jag badat som många andra. Men tar det sen, är ju trots allt bara 2 april ;)


Aaah, Barceloneta!



Sommar i Barcelona.


Så grymt härligt!




Barceloneta ♥


Näfan. Dags att packa väskorna ännu en gång! Sen ta en dusch och sen är det gratis middag + VIP @ UP&DOWN! Kommer bli grrrrymt, är på ett härligt humör!! Varför? FÖR SOMMAREN ÄR HÄR :D Me gusta mucho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0